Wi-Fi om bord

Har du sett et Wi-Fi-merke mens du bestiller reisen eller under flyvningen din? Dette betyr at du kan holde kontakten med venner og familie under hele flyturen, selv når du er tusenvis av fot opp i himmelen. Les mer om hvordan du kan ordne og bruke Wi-Fi om bord.

Wi-Fi-pass

Hvis det er Wi-Fi på flyvningen din, kan du kjøpe et Wi-Fi-pass. Du kan kjøpe Wi-Fi-passet ditt under innsjeking eller når du har gått om bord på flyvningen din. Prisene kan variere basert på passet som er valgt og lengden på flyvningen.

Gratis meldingstjeneste under hele flyvningen

På alle europeiske flyvninger med Wi-Fi om bord kan du sende og motta tekstmeldinger via WhatsApp, Messenger, WeChat og lignende tjenester. Bruk gjerne Message Pass fra takeoff til landing! Bare et varsel: på grunn av den begrensede båndbredden, vil du ikke kunne sende eller motta bilder, videoer eller lyd.

Wi-Fi-pass

Med Wi-Fi-passet vårt kan du:

  • surfe på Internett
  • sende og motta e-post
  • bruke WhatsApp eller lignende tjenester, også til å sende og motta bilder, videoer og talemeldinger
  • streame filmer, serier, musikk og podcaster.

På flyvninger i Europa tilbyr vi kun Wi-Fi-passet for hele flygningen din.

Gratis meldingstjeneste under hele flyvningen

På alle interkontinentale flyvninger med Wi-Fi om bord kan du sende og motta tekstmeldinger via WhatsApp, Messenger, WeChat og lignende tjenester. Bruk gjerne Message Pass fra takeoff til landing! Bare et varsel: på grunn av den begrensede båndbredden, vil du ikke kunne sende eller motta bilder, videoer eller lyd.

Wi-Fi-pass

Med Wi-Fi-passet vårt kan du:

  • surfe på Internett
  • sende og motta e-post
  • bruke WhatsApp eller lignende tjenester, også til å sende og motta bilder, videoer og talemeldinger
  • streame filmer, serier, musikk og podcaster.

Vi tilbyr to alternativer: et pass for en time og et pass for hele flyvningen.

Hvordan koble til

Du kan bruke Wi-Fi om bord så snart du har satt deg, eller kort tid etter take-off i enkelte land. Bare bytt enheten din over til flymodus, koble til WiFi-nettverket vårt og følg trinnene som dukker opp på skjermen din.

Når enheten din er koblet til, åpnes en «onboard portal». Her kan du aktivere Message Pass, eller kjøpe WiFi-passet ditt hvis du ikke allerede har arrangert dette på forhånd. I denne portalen kan du også sjekke den siste flystatusen din og bestille aktiviteter for reisemålet ditt.

Vi gjør vårt beste for å sikre at du ikke støter på problemer når du kjøper Wi-Fi-passet vårt om bord. Hvis noe går galt, kan du imidlertid be om refusjon for det kjøpte passet ditt.

Be om en refusjon for Wi-Fi-passet ditt

Wifi and World Business Class

Vanlige spørsmål

Ikke alle KLM-flyvninger har WiFi. Vil du vite om din har det? Så følg med når du bestiller. Hvis du ser et WiFi-symbol under bestillingsprosessen, vil flyet ditt ha WiFi.

Har du bestilt en flyvning med Wi-Fi om bord? Du kan koble til Wi-Fi-nettverket om bord. Bare følg trinnene på skjermen.

Det er vanligvis gratis å sende meldinger via Wi-Fi med Message Pass. Vil du også sjekke e-post og sosiale medier, eller streame musikk og filmer? Da kjøper du vårt Wi-Fi-pass.