Wi-Fi om bord

Har du sett et Wi-Fi-merke mens du bestiller reisen eller under flyvningen din? Dette betyr at du kan holde kontakten med venner og familie under hele flyturen, selv når du er tusenvis av fot opp i himmelen. Les mer om hvordan du kan ordne og bruke Wi-Fi om bord.

Wi-Fi-pass

Hvis det er Wi-Fi på flyet ditt, kan du kjøpe et av Wi-Fi-passene. Hvilke pass som er tilgjengelige, avhenger av reisemålet og den flytypen du flyr med. Du kan kjøpe Wi-Fi passet ditt under innsjekking eller når du er ombord på flyet. Prisene kan variere basert på passet som er valgt og lengden på flyvningen.

Gratis meldingstjeneste under hele flyvningen

Message Pass tilbyr gratis meldinger på alle europeiske flyvninger med Wi-Fi-tilgang under hele flyvningen. Dette lar deg sende og motta tekstmeldinger via WhatsApp, Messenger, WeChat og lignende tjenester. Merk at du ikke kan sende eller motta bilder, videoer eller lydfiler.

Stream Pass

Med dette passet kan du:

  • surfe på internett,
  • sende og motta e-post inkludert (store) vedlegg,
  • sende og motta tekstmeldinger, inkludert bilder, videoer og lydfiler,
  • streame musikk, lyd og video.

Gratis meldingstjeneste under hele flyvningen

Message Pass tilbyr gratis meldinger på alle interkontinentale flyvninger med Wi-Fi-tilgang under hele flyvningen. Dette lar deg sende og motta tekstmeldinger via WhatsApp, Messenger, WeChat og lignende tjenester. Merk at du ikke kan sende eller motta bilder, videoer eller lydfiler.

Stream Pass

Med dette passet kan du:

  • surfe på internett,
  • sende og motta e-post inkludert (store) vedlegg,
  • sende og motta tekstmeldinger, inkludert bilder, videoer og lydfiler,
  • streame musikk, lyd og video.

Hvordan koble til

Straks du har satt deg, eller kort tid etter avgang i noen land, kan du bruke Wi-Fi om bord. Sett simpelthen enheten i flymodus, koble til Wi-Fi-nettverket og følg trinnene på skjermen.

Straks enheten er tilkoblet, vil «ombordportalen» åpnes. Der kan du aktivere Message Pass, eller kjøpe internettpasset ditt dersom du ikke ordnet dette på forhånd. I portalen kan du også sjekke oppdatert statusen for flyvningen din og bestille aktiviteter for reisemålet ditt.

Vi gjør vårt beste for å sikre at du ikke opplever problemer når du kjøper et av Wi-Fi-pass på flyet. Om noe går galt, kan du be om en refusjon på det aktuelle passet.

Be om refusjon for Wi-Fi-passet ditt

Wifi and World Business Class

Vanlige spørsmål

Ikke alle KLM-flyvninger har WiFi. Vil du vite om din har det? Så følg med når du bestiller. Hvis du ser et WiFi-symbol under bestillingsprosessen, vil flyet ditt ha WiFi.

Har du bestilt en flyvning med Wi-Fi om bord? Vent litt. Etter at flyet har tatt av, kan du koble deg til Wi-Fi-nettverket om bord. Bare følg trinnene på skjermen.

Det er vanligvis gratis å sende meldinger via Wi-Fi med Message Pass. Vil du også sjekke e-post og sosiale medier, eller streame musikk og filmer? Da kjøper du vårt Wi-Fi-pass.