Hvorfor velge KLM

Hver dag gjør vi vårt beste for å bli favorittflyselskapet ditt. Finn ut hvorfor passasjerene våre fortsetter å fly med oss.

Fly ansvarlig

Vi er forpliktet til å ta en ledende rolle i å skape en mer bærekraftig fremtid for luftfarten. Bli med oss i dag for en mer bærekraftig morgendag.

LES OM VÅR FORPLIKTELSE

Direktefly til hele verden

Vi flyr direkte til mer enn 150 reisemål over hele verden. Bare len deg tilbake og slapp av mens vi bringer deg dit du skal!

SJEKK ALLE REISEMÅL

Gunstige avgangstider

Få mest mulig ut av turen med praktiske avgangs- og ankomsttider – fly til reisemålet ditt på et passende tidspunkt. Våre flyvninger passer din timeplan, ikke motsatt.

24 timers angrefrist

Det er bare å bestille den billetten! Hvis du endrer mening i løpet av 24 timer etter bestilling, kan du annullere bestillingen din. Vi refunderer kostnadene – uten å stille spørsmål. Vi vil ikke en gang ilegge deg vårt standard administrasjonsgebyr.

Vil du gjerne tenke litt lenger på kjøpet ditt, uten å bekymre deg om at prisen kan stige? For en liten avgift, kan du også velge å ta en opsjon på en flyvning. Vi vil garantere prisen, slik at du kan bestemme deg senere.

Sjekk hvordan du sikrer prisen

World class rating logo

Pris for beste flyselskap for passasjerer

KLM har blitt tildelt 2022 APEX World Class Award som det beste flyselskapet for passasjerer. Dette er en ny APEX-pris og er den høyeste kategorien for globale prisutdelinger blant industrien for flyselskap. Det representerer en bemerkningsverdig anerkjennelse av prestasjoner innenfor sikkerhet, velvære og bærekraftighet.

Skrivefeil? Ingen ekstra kostnad

Bestilte du en flyvning, og oppdaget en skrivefeil i navnet på billetten din? Ingen grunn til bekymring: Hvis det bare er en skrivefeil, har vi løsningen for deg. Vi tar ikke betalt for at du er menneskelig.

SE HVORDAN DU RETTER EN SKRIVEFEIL
Illustrasjonskontakt

Vi holder deg informert

Fra det øyeblikket du bestiller, og frem til flyvningens avgang, vil vi informere deg med det samme, hvis flyvningen er forsinket, avbrutt eller ved endring av gate.

REGISTRER DEG FOR OPPDATERINGER

Flyforstyrrelse? Vi passer på deg

Opplever du forstyrrelser på flyvningen din? Du kan stole på oss. Vi vil umiddelbart informere deg via telefon eller e-post om endring av flyvning eller kansellering. Så vil vi umiddelbart ombestille deg til den første ledige flyvningen. Det øyeblikket vi har funnet en ledig plass, vil vi kontakte deg igjen med din nye avgangstid. Vi er selvfølgelig her for å hjelpe hvis du ønsker å bytte til en annen flyvning, eller hvis du har andre spørsmål.

Skulle din nye flyvning ikke ha avgang på samme dag, vil vi ikke la deg klare deg selv. Fra en kopp kaffe til ett hotellopphold, vi er seriøse når det gjelder å sørge for at du er komfortabel.

Service 24/7 på sosiale medier

Har du spørsmål, ønsker eller lyst til å få med deg hva vi vil finne på videre? Vi er her for deg døgnet rundt, på 10 språk, og gjennom den kanalen du ønsker.

SJEKK ALLE SOSIALE TJENESTER

Behandling ombord og komfort

Målet vårt er å alltid gi utmerket service! Hvis du har noen synspunkter, kan du informere kabinpersonalet vårt. De vil gjøre sitt beste for at flyreisen din skal bli så behagelig som mulig.

Fly mer, oppnå flere fordeler

Det lønner seg å være Flying Blue-medlem. Hver gang du reiser med KLM eller våre partnere, tjener du Miles. Du kan bruke dem på bonusbilletter, ekstra alternativer og få rabatter på en rekke produkter og nyttige tjenester. I tillegg, jo mer du flyr, jo nærmere kommer du de neste nivåene - Silver, Gold og Platinum - hvilket betyr å kunne nyte enda flere eksklusive fordeler.

Bli Flying Blue-medlem

Vi setter pris på dine tilbakemeldinger

Gjennom hele reisen din, er det opplevelsen din som teller! Vi lar uavhengige selskaper foreta undersøkelser om hva du synes om oss og servicen vår. Med svarene du gir oss, vurderer vi oss selv og prøver å forbedre tjenestene våre. Dine personopplysninger vil aldri brukes til kommersielle tilbud eller e-postutsendelser, med mindre du har gitt oss din eksplisitte tillatelse til det.

Etter flyturen din, eller etter å ha vært i kontakt med KLMs kundekontaktsenter, kan du motta en invitasjon til én av våre undersøkelser:

  • Undersøkelse om service og kundetilfredshet (av Kantar og Qualtrics)
  • Overvåkning av kundeservice (av InSites Consulting)
  • Kontakt Evalueringssenteret (av BVA og MediaTech)

Vi deltar også i andre studier utført av tredjeparter som IATA og Schiphol, og driver flere ad hoc-studier.