Hvorfor velge KLM
Gunstige avgangstider
Få mest mulig ut av turen med praktiske avgangs- og ankomsttider – fly til reisemålet ditt på et passende tidspunkt. Våre flyvninger passer din timeplan, ikke motsatt.
Beste flyselskap for passasjerer
I 2025 vant vi nok en gang APEX World Class Award for beste kommersielle flyselskap! Dette er den høyeste utmerkelsen i APEX’ pris for globale flyselskap. Den anerkjenner fremragende prestasjoner innen sikkerhet, velvære og bærekraft.
Flyforstyrrelse? Vi passer på deg
Opplever du forstyrrelser på flyvningen din? Du kan stole på oss. Vi vil umiddelbart informere deg via telefon eller e-post om endring av flyvning eller kansellering. Så vil vi umiddelbart ombestille deg til den første ledige flyvningen. Det øyeblikket vi har funnet en ledig plass, vil vi kontakte deg igjen med din nye avgangstid. Vi er selvfølgelig her for å hjelpe hvis du ønsker å bytte til en annen flyvning, eller hvis du har andre spørsmål.
Skulle din nye flyvning ikke ha avgang på samme dag, vil vi ikke la deg klare deg selv. Fra en kopp kaffe til ett hotellopphold, vi er seriøse når det gjelder å sørge for at du er komfortabel.
Behandling ombord og komfort
Målet vårt er å alltid gi utmerket service! Hvis du har noen synspunkter, kan du informere kabinpersonalet vårt. De vil gjøre sitt beste for at flyreisen din skal bli så behagelig som mulig.
Nyt mer med Flying Blue
Som Flying Blue-medlem vil du tjene Miles du kan bruke for å nyte ekstra fordeler under reisen. Men du kan også bruke Miles på noe mer meningsfylt, som å donere til veldedighet eller bidra til ytterligere SAF (alternativt flydrivstoff). Mange Flying Blue-medlemmer drar allerede mest nytte av disse alternativene.
Vi setter pris på dine tilbakemeldinger
Gjennom hele reisen din, er det opplevelsen din som teller! Vi lar uavhengige selskaper foreta undersøkelser om hva du synes om oss og servicen vår. Med svarene du gir oss, vurderer vi oss selv og prøver å forbedre tjenestene våre. Dine personopplysninger vil aldri brukes til kommersielle tilbud eller e-postutsendelser, med mindre du har gitt oss din eksplisitte tillatelse til det.
Etter flyturen din, eller etter å ha vært i kontakt med KLMs kundekontaktsenter, kan du motta en invitasjon til én av våre undersøkelser:
- Undersøkelse om service og kundetilfredshet (av Kantar og Qualtrics)
- Kontakt Evalueringssenteret (av BVA og MediaTech)
Vi deltar også i andre studier utført av tredjeparter som IATA og Schiphol. I tillegg gjør vi flere ad hoc-studier med byråer som Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting, Added Value og andre.