KLM Royal Dutch AirlinesSkyTeam Airline Alliance
Home
Min reise
Innsjekking
COVID-19
Informasjon

Refusjon og kompensasjon

Noen ganger kan reiseplanene plutselig forandres. Hvis flyvningen din var forsinket eller annullert, eller bagasjen din ble forsinket eller skadet, kan du være kvalifisert for refusjon i penger eller kompensasjon.

COVID-19

Retningslinjene våre for refusjon og kompensasjon er blitt endret på grunn av COVID-19.

  • Les de nyeste COVID-19 oppdateringene

Flyvninger

Refusjon i penger

Hvis du vil ha pengene tilbake, vil vi forklare policyen vår: når du er kvalifisert og hvordan du kan be om det.

Kompensasjon

Ble flyvningen din annullert, forsinket eller ombooket? Du kan ha rett til kompensasjon eller refusjon.

Ekstra alternativer

Refusjon for ekstra alternativer

Har du bestilt et ekstra alternativ, men ikke brukt det? Be om refusjon.

Kompensasjon for bagasjen din

Hvilken refusjon og kompensasjon vi tilbyr for tapt eller skadet bagasje.

Les mer om

Annullering av en flyvning

Hva gjør du hvis du ønsker å annullere (deler av) reisen din.

Endre en flyvning

Hvordan du endrer reisedato, avreisetid eller reisemål.

Mistet bagasje

Bagasje mangler ved ankomst? Sjekk hvordan du rapporterer og får tilbake bagasjen din.

Åpnes i et nytt vindu

Kontakt oss

Alle kontaktmuligheter

Om KLM

Bedrift
Redaksjon
Bærekraftighet
Karrierer
Partnere
Tilknyttede

Deals

All deals
Flying Blue discounts

Mer om KLM

Nyhetsbrev
KLMs blogg
iFly Magazine
Hvorfor velge KLM
KLM Delft Blue-hus

Last ned appen

App Store-nedlastningsknappGoogle Play-nedlastningsknapp
  • Juridisk informasjon
  • Retningslinjer for personvern
  • Tilgjengelighetserklæring
  • © 2022 KLM
Home
Min reise
Innsjekking
COVID-19
Informasjon