Hvorfor bestille direkte på KLMs nettsted?

Utforsk fordelene ved å bestille via nettstedet vårt.

Ingen skjulte kostnader

Transparent prissetting

Vi er tydelige på kostnadene. Når du bestiller direkte hos KLM, er prisen du ser prisen du betaler.

Ingen ubehagelige overraskelser

Ved å bestille på det betrodde KLM-nettstedet, unngår du skjulte gebyrer som de som ofte legges til andre steder.

Bestill med ro i sjelen

Velg med trygghet, vel vitende om at reisen din begynner med transparens og tydelig kommunikasjon.

Døgnåpen kundeservice

Alltid tilgjengelig

Uansett hvor du er og når du trenger oss, er vi her for å hjelpe deg dag og natt.

Støtte på flere språk

Vi snakker mange språk for å gi tydelig kommunikasjon og den støtten du trenger.

Kontakt oss på din måte

Du kan nå oss gjennom kanalen som fungerer best for deg. Vi er her for å hjelpe, på din måte.

Sømløs reise

Automatisk ombooking

Er flyvningen annullert? Vi vil gjøre vårt beste for å automatisk ombooke deg på den neste tilgjengelige flyvningen.

Alltid informert

Motta oppdateringer i sanntid om reisen din for å holde deg informert hele veien.

Bekymringsfrie reiser

Vi håndterer det uventede, slik at du kan reise bekymringsfritt og nyte opplevelsen.

Hvorfor velge KLM

Hver dag gjør vi vårt beste for å bli favorittflyselskapet ditt. Finn ut hvorfor passasjerene våre fortsetter å fly med oss.

Direktefly til hele verden

Vi flyr direkte til mer enn 160 reisemål over hele verden. Bare len deg tilbake og slapp av mens vi bringer deg dit du skal!

Sjekk alle reisemål

Gunstige avgangstider

Få mest mulig ut av turen din med praktiske avgangs- og ankomsttider. Fly på et anstendig tidspunkt: Flyvningene våre passer din timeplan, ikke motsatt.

Beste flyselskap for passasjerer

I 2025 vant vi nok en gang APEX World Class Award for beste kommersielle flyselskap! Dette er den høyeste utmerkelsen i APEX’ priser for globale flyselskap. Og den anerkjenner forpliktelsen vår overfor deg: sikkerhet, velvære og bærekraft.

Bærekraftighet

Flyving er ikke bærekraftig nå. Det er derfor vi prøver å redusere vår miljøpåvirkning med alternativt drivstoff, mer effektive fly og smartere drift. Sjekk hvordan vi gjør dette og hvordan du kan bidra.

Mer om bærekraftighet

Vi holder deg informert

Fra bestilling til ombordstigning – vi vil umiddelbart informere deg om eventuelle forsinkelser, forstyrrelser eller gateendringer.

Registrer deg for oppdateringer

Skrivefeil? Ingen ekstra kostnad

Bestilt flyvningen din og funnet en skrivefeil i navnet på billetten din? Ikke bekymre deg, vi ordner det. Vi tar ikke betalt for at du er menneskelig.

Se hvordan du retter en skrivefeil

Flyvningsavbrudd? Vi tar hånd om det

Vi vil varsle deg umiddelbart via telefon eller e-post om eventuelle endringer eller kanselleringer av flyvninger. Deretter vil vi starte med å ombooke deg på den første tilgjengelige flyvningen. I det øyeblikket vi finner et sete, vil vi kontakte deg om den nye flyplanen din.

Foretrekker du en annen flyvning, eller har du spørsmål? Vi er her for å hjelpe.

Hvis den nye flyvningen din ikke er samme dag, overlater vi deg ikke til deg selv. Din komfort er viktig for oss, fra en kopp kaffe til et hotellopphold.

Service 24/7 på sosiale medier

Har du spørsmål, forespørsler eller vil du holde deg oppdatert om det vi gjør? Vi er her for deg døgnet rundt, på fire språk, på kanalen du ønsker.

Les våre fellesskapsstandarder (norsk)

Behandling ombord og komfort

Målet vårt er å alltid gi utmerket service! Hvis du har noen synspunkter, kan du informere kabinpersonalet vårt. De vil gjøre sitt beste for at flyreisen din skal bli så behagelig som mulig.

Nyt mer med Flying Blue

Som Flying Blue-medlem vil du tjene Miles du kan bruke for å nyte ekstra fordeler under reisen. Men du kan også bruke Miles på noe mer meningsfylt, som å donere til veldedighet eller bidra til ytterligere SAF (alternativt flydrivstoff). Mange Flying Blue-medlemmer drar allerede mest nytte av disse alternativene.

Bli med i Flying Blue

Vi setter pris på dine tilbakemeldinger

Vi jobber med uavhengige undersøkelsesbyråer for å innhente tilbakemeldingen din og bruke den til å forbedre tjenestene våre. Personopplysningene dine vil aldri brukes til kommersielle tilbud eller e-postutsendelser, med mindre du har gitt oss den eksplisitte tillatelsen din til det.

Etter flyvningen din eller kontakt med kundesenteret vårt, kan du bli invitert til å delta i én av spørreundersøkelsene våre:

  • Spørreundersøkelse om tilfredshet og tjenesteoverensstemmelse (av Kantar og Qualtrics)
  • Evalueringer av kundesenter (av BVA og MediaTech)

Vi deltar også i bredere spørreundersøkelser utført av tredjeparter som IATA og Schiphol. I tillegg kjører vi ad hoc-studier med byråer som Beautiful Lives, CSpace, Miles Research og flere.

Vanlige spørsmål

KLM tilbyr sømløs reise, omfattende tjenester, reisefleksibilitet og støtte før, under og etter reisen din.

KLM tilbyr enkel bestilling, online innsjekking, digitale ombordstigningspass og oppdateringer i sanntid via KLM-appen.

KLM tilbyr kontinuerlig støtte via appen, serviceskranken og reisevarsler i sanntid.