Korrigere en skrivefeil i et navn
Hvordan du gjør en navneendring
Oppdaget en skrivefeil i navnet ditt? Hvis du bestilte reisen via KLM og du flyr med KLM, Air France eller Delta Air Lines, kan du be om en navneendring gratis ved å kontakte oss.
Hvis en av flyvningene betjenes av et annet partnerflyselskap, vennligst send oss din forespørsel minst 72 timer før avreise. Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg.
Du trenger ikke å be om en navneendring hvis:
- du har flere fornavn og bare det første vises i bestillingen din – det er riktig at bare ett fornavn vises;
- brukte pikenavnet ditt, så lenge det er samme etternavn som vises i passet ditt;
- navnet ditt vises uten mellomrom – systemet vårt gjorde det, det er ikke en skrivefeil.
Du kan naturligvis ikke erstatte navnet ditt med andres navn – billetten forblir i ditt navn.
Flying Blue-bonusbillett
Hvis du bestilte en bonusbillett, vennligst kontakt Flying Blue-kundeservice.
Bestillinger via et reisebyrå
Hvis du bestilte via et reisebyrå, vennligst kontakt dem direkte for å foreta en navneendring. Vi anbefaler at du gjør dette i god tid, siden det kan ta litt tid å behandle.