Tapte eiendeler

Har du lagt igjen en personlig eiendel om bord eller lagt merke til at noe mangler i bagasjen din? La oss hjelpe deg med å rapportere og finne tapt eiendel.

Tapt eiendel om bord

Hvis du har lagt igjen en personlig eiendel om bord på flyet, er det avhengig av flyselskapet og ankomstflyplassen hva du kan gjøre.

Flyvning betjenes av KLM som ankommer Schiphol

Kontakt oss innen tre dager for å varsle oss om hva som mangler og hvilken flyvning du var på. KLMs hittegodsteam vil da gjøre alt for å finne den tapte eiendelen din.

Hvis det går mer enn tre dager etter ankomst, før du oppdager at du mangler noe, bør du kontakte flyplassen. Alt som blir funnet blir tatt med til et lager etter den tid, inkludert eiendeler som har blitt etterlatt i våre KLM Crown-lounger.

Kontakt Amsterdam Airport Schiphol

Flyvning betjenes av KLM med ankomst på andre flyplasser

Kontakt det lokale KLM-personalet på flyplassen for å forklare dem hva som har skjedd. De vil hjelpe deg.

Flyvning betjenes av Air France

Hvis du mistet noe om bord i et Air France-fly, bør du kontakte dem. De lagrer alle eiendeler som blir funnet i opptil tre måneder.

Kontakt Air France

Andre flyselskap

Hvis du mistet noe om bord på et fly som betjenes av et annet flyselskap, bør du kontakte kundestøtten til det aktuelle flyselskapet.

Eiendel som mangler i bagasjen din

Hvis du oppdager at noe mangler i bagasjen din, må du kontakte oss innen 7 dager etter ankomst. Vi vil da diskutere med deg hva vi kan gjøre.