Korrigere en skrivefeil i et navn

Uff da! En skrivefeil skjer med de beste av oss. Ingen grunn til bekymring: Hvis det bare er en skrivefeil, har vi løsningen for deg.

Hvordan du gjør en navneendring

Oppdaget en skrivefeil i navnet ditt? Hvis du bestilte reisen via KLM og du flyr med KLM, Air France eller Delta Air Lines, kan du be om en navneendring gratis ved å kontakte oss opptil 30 timer før avreise.

Hvis en av flyvningene betjenes av et annet partnerflyselskap, vennligst send oss din forespørsel minst 72 timer før avreise. Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg.

Du trenger ikke å be om en navneendring hvis:

  • du har flere fornavn og bare det første vises i bestillingen din – det er riktig at bare ett fornavn vises;
  • brukte pikenavnet ditt, så lenge det er samme etternavn som vises i passet ditt;
  • navnet ditt vises uten mellomrom – systemet vårt gjorde det, det er ikke en skrivefeil.

Du kan naturligvis ikke erstatte navnet ditt med andres navn – billetten forblir i ditt navn.

Flying Blue-bonusbillett

Hvis du bestilte en bonusbillett, vennligst kontakt Flying Blue-kundeservice.

Bestillinger via et reisebyrå

Hvis du bestilte via et reisebyrå, vennligst kontakt dem direkte for å foreta en navneendring. Vi anbefaler at du gjør dette i god tid, siden det kan ta litt tid å behandle.